Projekt

Eksekvering af 360° rebranding; Wooden Spoon

Om Wooden Spoon

Wooden Spoon ønsker at gøre hjemmelavet og kvalitetsbevidst mad tilgængelig for alle, der har travlt – således, at vi kan bruge mere kvalitetstid med familien.

Wooden Spoon savnede gode og sunde alternativer til fastfood. Derfor opstod idéen, og i dag tilbyder de økologiske og kvalitetsbevidste middagsretter og supper, tilberedt på gode råvarer.

Wooden Spoon blev etableret i 2014 og holder i dag til i Glostrup med Rasmus og Morten i spidsen. De er begge udlærte kokke, selvlærte iværksættere – og samtidig familiefædre, der selv har oplevet den travle hverdag i en børnefamilie. De kender derfor også alt til ønsket om velsmagende, nærende og børnevenlig aftensmad, men som kan være svært at realisere.

Planlægning og eksekvering

Vi blev kontaktet af Wooden Spoon, som ønskede en 360° rebranding; fra nyt website, nye labels, brochurer mm. – til en kontinuerlig synlighed på deres sociale medie kanaler.

Vi startede med et inspirationsmøde, som førte til en workshop med fokus på fortælling, identitet og planlægning. Herefter påbegyndte vi de enkelte dele af rebrandingen.

Vi er stolte af, at vi fik til opgave at:
💡 rådgive ift. strategi og identitet
📝 skabe en ny identitet, både tekst og visuelt
💻 udarbejde nyt website
✍️ designe nye labels til produkter
🎥 lave photo shoot
🎯 skabe kontinuerlig synlighed via de sociale medier

Vi startede med at afholde et introduktionsmøde og en workshop med Wooden Spoon, hvorefter vi fik skabt en ny visuel identitet samt tone of voice. Herefter gik vi i gang med eksekveringen.

Fire specialister fra teamet i JM Advisory (Art Director, fotograf, Content Creator og projektleder) deltog i projektet, så de rigtige kompetencer kom i spil – og således at Wooden Spoon fik det bedste resultat.

Nyt website | Design & kommunikation

Besøg websitet her

Photo shoot

Nye labels

Udtalelse fra Wooden Spoon

”Vi havde et ønske om at få en ny moderne identitet, som skulle omfavne en ny hjemmeside, nye produktlabels – og vores online synlighed. JM Advisory har været en rigtig god sparringspartner gennem hele forløbet og har eksekveret det hele. Bl.a. også på vores sociale medier, har JM Advisory hjulpet os med at skabe et flot, konsistent udtryk og aktivitet. Derved kan vi koncentrere os om at tilbyde økologisk slowfood som et alternativ til fastfood i en travl hverdag. Vi ser frem til at fortsætte samarbejdet.”
Rasmus Kampmann, Ejer, Wooden Spoon

Vi er altid klar til at høre, hvordan vi kan indgå et samarbejde, så kontakt os endelig.

Kontakt os