Projekt

Ny visuel identitet og nyt website; Transforma

Om Transforma

Transforma ledes af erhvervspsykolog og erhvervscoach Franz Wilhelm Søes-Cybulski.

Transforma samarbejder med virksomheder og understøtter dem gennem deres transformationsprocesser. Transforma vægter forskellighed højt og tilpasser derfor deres ydelser, så de altid skaber værdi for den enkelte organisation.

Transforma tager udgangspunkt i fire overordnede transformationsprocesser. Transforma Develop, som retter sig mod at fremme effektiv opgaveløsning med afsæt i organisationens kultur, målsætninger og strategi. Transforma Act, som skaber indsigt omkring, hvordan vi hæmmer og fremmer konstruktive relationer og effektiv opgaveløsning. Transforma Grow, et individuelt, dynamisk coachingforløb, som understøtter individets udviklingsproces. Slutteligt er Transforma Relate, som er sociale arenaer, hvor professionelt nærvær, engagement og mod rammesættes og faciliteres.

En samlet pakke

Transforma har længe ønsket sig en mere moderne identitet – som skulle skille sig ud.

Formålet var at stille skarpt på look and feel, skabe ny kommunikation og ramme målgruppen. Derfor har vi undervejs i forløbet, haft en del workshows, hvor vi løbende har justeret og tilpasset Transformas behov.

Vi har designet en ny identitet med nyt logo og implementeret et nyt website for Transforma. Projektet har bl.a. omhandlet:

  • Identitet; grafisk udtryk og nyt logo
  • Kommunikation og budskaber
  • Nyt website; med relevante plug-ins og basis SEO
  • Brand guidelines med den visuelle identitet

Det har været et samarbejde, hvor JM Advisory har eksekveret Transformas nye visuelle brandidentitet.

Vi lærte Transforma bedre at kende via workshops, hvor vi fik info omkring de transformationsprocesser, de er en del af. Herefter gik vi igang med at skabe deres nye identitet, det nye website og den nye kommunikation.

Tre fra teamet i JM Advisory deltog i projektet, så de rigtige kompetencer kom i spil – så Transforma fik det bedste resultat. Der var både en Art Director, kreativ tekstforfatter og projektleder, der deltog.

Før og efter resultatet af websitet

Nyt logo og visuel identitet

Udtalelse fra Transforma

“Vi har været særdeles tilfredse med samarbejdet med JM Advisory. Det har hele vejen båret præg af at være tillidsfuldt, ærligt og enormt professionelt. Teamet bag JM Advisory har været en god sparringspartner gennem hele forløbet og har hjulpet Transforma med at blive klare på, hvordan vi står skarpe i det helhedsindtryk, vi giver på vores website.

Vi har vendt en masse idéer, og der har været plads til, at vi har haft vores egne forslag, som JM Advisory har hjulpet os med at få ud at leve i bedste form. Jeg ser frem til at fortsætte samarbejdet med JM Advisory og kan kun give dem mine varmeste anbefalinger”.


Franz Wilhelm Søes-Cybulski, CEO & Founder, Transforma

Vi er altid klar til at høre, hvordan vi kan indgå et samarbejde, så kontakt os endelig.

Kontakt os